Μια πραγματική κατάσταση που χρησιμοποιείτε ανάλογα την κατάσταση , και για να εξηγούμαι λέω!!!!
Δεν είναι δύσκολο να γράψουμε ένα παραμύθι . Περνούμε δυο , τρεις ηλίθιους στην τύχη και τους βάζουμε σε ένα κάστρο η σε ένα δάσος… Να σας δώσω ένα παράδειγμα.
Η Κοκκινοσκουφίτσα είναι ένα παραμύθι που το κατοικούν αποκλειστικά ηλίθιοι . Η γιαγιά της Κοκκινοσκουφίτσας ζει στο δάσος και είναι ενενήντα χρονών. Πως σου κατέβηκε , ενενήντα χρονών γυναίκα , να ζεις μονή στο δάσος ; Και αν πεις για την μαμά της κοκκινοσκουφίτσας ; Άλλη ανεγκέφαλη του λόγου της. Δίνει στην μικρή το καλαθάκι και της λέει : ‘’ Παρ’το και πήγαινε φαί στην Γιαγιά!’’ Που το στέλνεις το κοριτσάκι στο δάσος κυρά μου ;Το ρίχνεις στο στόμα του λύκου!
Με το που φτάνει στο δάσος συναντάει τον πιο ηλίθιο λύκο , ο οποίος δεν τρώει αλλά ερωτάει με αγωνία: ‘’ Που πας κοριτσάκι;’’ ‘’ Στην Γιαγιά απαντά . Αντί να τη φάει , όπως θα έκανε κάθε λύκος με φυσιολογικό δείκτη νοημοσύνης, πηγαίνει στο σπίτι της γιαγιάς και στήνει ολόκληρο σενάριο . Χτυπάει την πόρτα , τον ερωτάει η γιαγιά ποιος είναι και λέει η κοκκινοσκουφίτσα , και του ανοίγουν την πόρτα . Και εδώ έχουμε την επιβεβαίωση ότι η Γιαγιά τα έχει χάσει τελείως :
Έστω και αν η Κοκκινοσκουφίτσα είχε βραχνιάσει πως γίνεται η γιαγιά να μην καταλάβει ότι ήταν ο Λύκος; Προσέξτε την καλή αγωγή του λύκου , που δεν θα έμπαινε να φάει κάποιον χωρίς προηγούμενος να χτυπήσει την πόρτα.
Εδώ έρχεται το αριστούργημα της ιστορίας . Το πραγματικό μεγαλοφυές: ο λύκος αντί να στηθεί πίσω από την πόρτα με ένα ρόπαλο και να περιμένει , φοραει νυχτικό , σκουφάκι με ειδικές τρύπες για να βγαίνουν τα αυτιά του και χώνεται στο κρεβάτι , η Κοκκινοσκουφίτσα μπαίνει , κοιτάζει τον λύκο και αντί να τρέξει με χίλια του λέει « Ω Γιαγιά τι μακριές τρίχες που έχεις;>> , και τίθεται το καυτό ερώτημα πως δεν ξεχωρίζει η κοκκινοσκουφίτσα που οι δικοί της άνθρωποι την αποκαλούν Αϊνστάιν τη γιαγιά από έναν λύκο; Ποιον έχει για γιαγιά τον Κινγκ Κονγκ ; Μετά φτάνει ο κυνηγός πυροβολεί τον λύκο και από τότε αγνοείται η τύχη και του λύκου και της γιαγιάς και της ηλιθίας με το κόκκινο σκουφί.
Έτσι έχει το παραμύθι στο yachting αλλά και στον θαλάσσιο τουρισμό και η λύσις είναι συγκεκριμένες και ας σταματήσουν μερικά γατάκια , με το δράμα που ζουν. Όλοι ξέρουν ότι στην κρίση κάποιοι χαίρονται , και κάποιοι αιμορραγούν και μαζί τους τα πληρώματα. Το κράτος πρέπει να βοηθήσει όλους τους εμπλεκομένους χωρίς να ξεχνά όμως τον Έλληνα επαγγελματία ναυτικό που κάνει την διαφορά κάθε καλοκαίρι , και να κάνει τα δέοντα.
Δεν είναι δυνατών μέσω διαφόρων δημοσιευμάτων , να μας προτείνουν να εργαστούμε ως αλλοδαποί σε ξένα σκάφοι σε μια χώρα που στο μόνο που δεν πάσχει είναι στην θάλασσα.
(Prokroustis)
φιλε μου προκρουστη θα πρεπει να σου υπενθυμισω οτι για να υπαρχει θαλασσιος τουρισμος θα πρεπει να υπαρχει κρατος.Κρατος δεν υπαρχει.Για να υπαρχει θαλασσιος τουρισμος θα πρεπει να υπαρχουν ελληνικα πληρωματα αρτια εκπαιδευμενα.Απο σχολες αναγνωρισμενες και οχι απο καποιους που τα παιρνουνε και παριστανουν τους δασκαλους ενω ειναι ασχετιλες.Πληρωματα δεν υπαρχουν γιατι προσπαθουν ορισμενοι να κανουν τους ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑΥΤΙΚΟΥΣ σχιστοματηδες και πακιστανους.Ε ΟΧΙ ρε καλοπαιδα.θα γυρισει ο τροχος θα @@@@@@ και ο ναυτικος.Λυσεις υπαρχουν.!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο παν φίλε μου είναι να καταλάβουν όλοι οι εμπλεκόμενοι ότι χρειάζεται να υποστηρίζουμε ο ένας τα δικαιώματα του άλλου γιατί μόνο ως ομάδα μπορούμε να διατηρήσουμε τα κεκτημένα !!!!! Γιατί δεν μας τα χάρισε κανείς τα αξίζαμε και τα παίρναμε!!!!!
Διαγραφή